Monday, 15 October 2012

Pengaruh UPIN & IPIN...

Dengar je lagu Upin Ipin terus anak aku tak tentu arah... Biasanya kalau buka Upin Ipin, Thaqif akan mengadap dengan kusyuk... Bila iklan jer terus menjerit... Nasib baik rumah kami ada PVR so memang cerita Upin Ipin jer penuh dalam memori rekoder tu... Kalau iklan kami akan cepatkan... Kekadang tu macam2 perangai Thaqif & antaranya senyum, gelak & siap tepuk tangan... Kekadang tu takut & nak katakan Thaqif dah hafal cite Upin Ipin tu... Tau je mana part gelak... Part takut... Sila layan wajah2 ceria Thaqif bila tengok cite Upin Ipin...










10 Julai 2012
Tengok tu macam2 aksi...
Mulut pun ternganga luas...
Di masa ini anak ibu berusia 1 tahun 4 bulan 3 hari...




31 Julai 2012
Tu dia buktinya begitu kuat pengaruh Upin Ipin...
Rasanya semua anak2 macam Thaqif kot...
Takpe yang penting anak ibu happy...
Uik dah besar dah budak comel ni 1 tahun 4 bulan & 24 hari ok!!!

No comments:

Post a Comment