Friday, 2 September 2011

Aidilfitri 2011

Tahun ni adalah tahun pertama Thaqif berhari raya (usia Thaqif 5 bulan 3 minggu) & tahun ke 2 kami sebagai suami isteri... Seronok usah cerita ler... Lebih seronok beraya dari tahun2 lalu... Semuanya kerana kehadiran Thaqif di dalam hidup kami... Tak sabar2 nak menyambut Hari Raya... Masa ni pun Thaqif dah pandai & macam2 gelagat yang dipamerkan... Awal2 pagi Thaqif dah bangun... Semangat hari raya tu... Tahun ni tema kami ialah hijau turqoise... Baju melayu Thaqif kami beli online jer... My hubby lak beli siap jer... Aku punya??? Beli kain ela & tempah... :D nasib baik kaler baju lebih kurang sama... Tema tahun depan??? RAHSIA!!!

 ~ Bangun awal pagi... Yang penting nyusu dulu... ~
 ~ Pegang botol dengan gaya ~


 ~ Thaqif dengan abahnya ~
 ~ Alamak!! Nampak sikit jambul abah ~
 ~ Luvly family in the world!!! ~

 ~ Abah tengah lapor tue ~
  ~ Abah dgn kak ika & kak balkis ~


  ~ Sebelum jalan raya ~

  ~ Tema kami - Pink + Red - Ok ler tue ~
~ Sapa lebih comey??? ~
  ~ TERBUKTI ibu kalah!!! Jgn mimpi blh menang... ~
  ~ Cute x kami??? Close up sikit!!!~
  ~ Jeng jeng jeng... Ini dia... Cute sungguh!!!! :D~
  ~ Dengan moyang ~

  ~ Wajah terhangat di pasaran ~



 ~ Dah besar dah anak ibu ni ~

No comments:

Post a Comment