Saturday, 17 September 2011

Syurga ku...

Musim raya sangat best sebab banyak rumah terbuka... Cuma rumah kami je belum buka2 lagi...InsyaALLAH kami akan buka rumah kami cuma masanya belum ditetapkan (nak buat kenduri kesyukuran kelahiran Thaqif)... Kali ni kami nak pegi rumah terbuka kawan aku (kak iema & faiz)... Sebelum beraya kami sempat merakam beberapa potret indah kami sekeluarga... Cuma tak sempat nak ambik gambar masa kat rumah terbuka... Sibuk sangat nak makan (macam biasa aku makan berpinggan2... pasal makan aku tak malu... hihihi)...


p/s Lupa nak bagitau tema kami... Hitam + Purple... :D

~ Thaqif xready (pandang bawah), abah lak pegang bahu ibu (xromantik sungguh) ~
~ Dah ok dah ni... tup tup Thaqif pandang tempat lain ~
~ Akhirnya berjaya... Inilah SYURGAKU!!! ~

No comments:

Post a Comment