Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Sunday 18 September 2011

Alhamdullillah 10 oz ler pulak!!!

Syukur, syukur, syukur... Hanya itu yg dapat aku ucapkan bile lepas pump & lihat hasilnya... Rezeki dari yang maha ESA... Penat??? Bak kate suami aku "Mana lebih penting??? Penat ke @ anak nak minum???"... Nak tau jawapan aku??? Sudah tentu aku pilih ANAK... Takde yg lebih bahagia bila aku menjadi seorang ibu apabila aku dapat menyusukan anak aku dengan susu ibu sepenuhnya tanpa bantuan susu formula... Bukan riak @ takbur tapi semua ini berkat dari kesabaran, keyakinan & dorongan dari suami tercinta... Tak lupa juga kepada family & kawan yang menyokong... Syukur di usia Thaqif 6 bulan 2 minggu ++, Thaqif masih menyusu badan & buah hati kami dah makan pun... :) Kepada Mu ALLAH aku panjatkan kesyukuran kerana Kau telah melimpahkan rezeki buat anak ku yang tercinta... Aku mohon pada Mu agar rezeki ini sentiasa ada & mencukupi untuk menampung keperluan anak ku... Semoga dengan rezeki ini anak ku akan terdidik dengan budi pekerti yang mulia, akhlak yang baik, pergaulan yang terbatas, pemikiran yang bijak... Semoga anakku akan menjadi anak yang SOLEH & umat Mu yang TAAT... Amin

No comments:

Post a Comment