Monday, 5 March 2012

Aktiviti Thaqif di rumah...

Kebiasaannya kami dapat meluangkan sepenuh masa dengan Thaqif bila hari cuti... Cuma kekadang aku EL @ MC terutama bila Thaqif tak sihat... Kekadang aku akan ambil cuti bila mak pergi klinik... Jadi sepanjang hari aku akan bergolek dengan Thaqif... Jumaat (2 Mac 2012) lepas aku MC sebab Thaqif tak sihat (demam & cirit-birit)... Alhamdulillah walaupun tak sihat Thaqif masih aktif... Cuma kesian kat Thaqif sebab sehari b***k sampai 15x... Perancangan awal hujung minggu lepas nak balik kampung tapi kami terpaksa tunda di minggu lain... 

Ok mari kita sama2 saksikan aktiviti Thaqif bila di rumah...
 Aksi mencungkil gigi sambil menonton tv...
  Muka teruja tengok camera...
  Thaqif mmg tekun tengok tv terutama rancangan zikir kat Astro Oasis...
  Saya nak belajar ni jadi jangan kacau saya!!!
 Nak belajar ke nak gigit buku ni???

  Tunggang langgang buku tu dibuatnya...
  Pantang jumpa semua benda nak gigit...
  Nangis sudah...
Gigit sampai basah2 baju...

Masih belum puas nak gigit...
Thaqif buat muka comel...






Macam2 ada!!!
Berdiri dengan bantuan...


Habit yang masih belum hilang...










Reaksi Thaqif bila tengok & dengar zikir kat Astro Oasis...

Saya petani moden!!!
Budak comel sudah nangis...


Thaqif dengan wan...

Petani paling comel di abad ini...






Buah hati ibu yang banyak aksi...

No comments:

Post a Comment