Friday, 2 December 2011

Menjamu selera di rumah mak lang...

Sebenarnya entry ni dah lama tapi baru hari ni aku teringat nak upload (entry pada 12/11/2011)... Sebelum kejadian ni, aku menerima mesej daripada kakak sepupu ku yang tercinta... Dia suruh datang rumah sebab ada buat makan2... Disebabkan aku ni kaki melantang jadi dengan besar hati, aku pun mengajak suami aku ke rumah akak sepupu aku... Entry ni macam kisah aku ler pulak padahal dah terang2 blog manja aku si Thaqif comel lotel... Maaf yer sayang ibu terlebih excited ler pulak...

Kami sampai dah petang jugak sebab singgah JJ Cheras Selatan dulu...Menu yang akak sepupu aku masak ialah sate buatan sendiri, mee hoon sup, nasi impit, kuah kacang & kuih-muih... Dalam kul 8 lebih kami pun beransur pulang sebab aku nak layan Anugerah Skrin kot... Ntah lupa ler... Kat bawah ni kenangan kami bersama-sama... Aktor utama ialah buah hati aku ler... My dear Thaqif... :)
 Tengok tu pandai betul Thaqif bergaya...
Nak jadi model ker??
Abah kata kecik2 boleh tapi dah besar NO WAY!!!
:D
 Masa ni Thaqif baru perasan bukan ibu daa...
Muka terkejut...

 Orang kuat tengah bakar sate...
Kami lak tukang makan aja...
 Thaqif & kak lin...



 Macam2 gaya ada...
Tapi yang paling comel & bergaya tetap Thaqif gak...
Tak leh kalah woo...
Dulu, kini & selamanya...
 Dah balik rumah daa...
Abah tengah tergolek2 dengan Thaqif...
Sama tak rupa kiteorang???
Sapa lebih bergaya???

Pilihan ibu ialah Thaqif!!!
Abah jangan ambik hati yer... :D
Uik napa abah tu???
Takkan nangis kot ibu pilih Thaqif...
Alala buchuk buchuk...
Walau apapun abah tetap dalam hati ibu... :D

Thaqif jawab oooooo (ikut muncung)...
hahahaha

No comments:

Post a Comment