Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday 23 May 2011

Aktiviti & Hobi Masa Mengandung


Kalu sebut pasal aktiviti masa mengandung ni, tak banyak yang boleh aku buat... Tapi satu aktiviti aku yang wajib ialah berjalan2 dengan husband aku... Kebiasaannya kami pegi shopping complex... Walaupun peha aku sakit tapi tetap berjalan gak... Boring duk umah... Rasa tepu otak aku... Husband aku pulak rajin melayan... Kekadang tu aku teman husband aku g jogging... Biasanya kami pegi Taman Bukit Jalil...

Selain tu, buat job make up & photo... Alhamdulillah masa mengandung ni ada gak rezeki walaupun tak banyak... Masa usia kandungan aku 6 bulan, aku boleh lagi g make up kat Gerik... Jauh tu... Tapi nak uat mcmana pengantin nak jgk aku make up... Tapi xpe le blh tengok tempat orang... :)

Aku nak cerita pasal hobi lak... Hobi aku masa mengandung ni main sudoku... Mula2 tengok husband aku main... Dalam hati aku kate macam boring je...Tapi 1 hari tu husband aku suh aku cuba... Aku pun cuba ler... Pastu terus suka lak... Husband aku siap belikan buku sudoku utk aku... Selain tu, sudoku ni bagus untuk otak... Doktor pun cakap bagus... Kebetulan mengandung ni, boleh menjana otak baby... Kiranya bagus ler utk baby...

Lagi satu hobi aku ialah makan... Masa mengandung ni selera jer aku makan... Setiap masa rasa lapar... Nak makan apa cakap jer... InsyaALLAH husband aku adakan... Terima kasih abg... :) Entry akan dtg aku akan ceritakan apa yang aku makan semasa mengandung...

No comments:

Post a Comment