Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday 16 May 2011

Kenangan Indah


Tujuan utama blog ini diwujudkan adalah untuk mengabadikan kenangan bersama permata hati kami... Di samping itu aku nak kongsi saat-saat indah... Blog ini aku buat bila anak ku dah berusia 2 bulan 9 hari... Sebenarnya dah lama aku nak buat blog ni tapi tak berkesempatan...

Aku mula mengenali suami aku melalui seorang rakan... Berjumpa, berkawan, bercinta, bertunang & seterusnya bersama (kahwin ler)... Macam-macam dugaan kami hadapi... Kalau tak sabar dah lama hubungan kami jadi kenangan... Tapi tu ler dikatakan jodoh dari yang Maha Esa... Akhirnya kami bersama juga & syukur alhamdullillah kini kami bahagia...

Ok cukup sampai sini yer... Agenda utama aku nak bercerita pasal permata hati kami yang comel lagi bergaya tu... Tapi aku akan selitkan sikit-sikit cerita kami sebab nak bagi blog aku ni meriah sikit... :D


~ Zaman Bertunang ~

~ Zaman Dah Kahwin ~

No comments:

Post a Comment