Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday 18 July 2011

Balik Kampung & Check Up (4 bulan)

Hujung minggu baru2 ni kami semua pulang bercuti di kampung aku kat Melaka... Tapi tak dapat nak rakamkan moment2 indah kat sana sbb husband aku lupa nak masukkan semula memori kad dlm camera & aku pulak lupa nak check benda tu... So sampai jer kampung & bile nak snap gmbr tup2 kad takde... Dalam hati kecewa sgt... Tak dpt aku nak rakamkan memori Thaqif dikelilingi oleh wan2, abg & kakak sepupunya kat kampung tue... Next time balik lagi kite bawak memori kad lebih2 ek...

Kebetulan ari isnin tue Thaqif ada check up 4 bulan... Alhamdullillah semua ok & berat Thaqif pun naik sbyk 700gram (sedikit hampa sbb aku target 1kg), sekarang berat Thaqif 6.7kg... Next check up akan datang Thaqif berusia 5 bulan...

No comments:

Post a Comment