Sunday, 31 July 2011

Jalan-jalan with abah & ibu di hujung minggu...

Wah sepanjang minggu kami sekeluarga keluar jer... Jumaat lepas balik kerja kami ke Mid Valley sebab ada expo baby... Niat kami nak carik pampers Thaqif tapi jenama Pet Pet takde pulak... Sabtu pun kami ke Mid Valley jugak sebab nak beli barang2 & baju Thaqif... Tak sempat pun nak snap pic sebab keadaan yang tak mengizinkan...

Hari jumaat pulak kami ke PWTC sebab ada pameran hartanah... Rumah cantik2 tapi jauh sangat... Masa kat PWTC aku sempat merakamkan wajah comel buah hati kesayangan kami... Macam2 gaya ada... :) Lepas balik dari PWTC kami ke JJ Cheras Selatan sebab nak beli barang dapur untuk menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia... :)

~ Dah sampai kat PWTC ~
 ~ Bulatnya mata anak ibu nie ~
 ~ Thaqif dengan hammer barunya ~
 ~ Dua2 kaki terkangkang dah ~
~ Muka geram ~
~ Permata hati ibu & abah ~
~ Abah sabotaj muka ibu daaa ~
 ~ Alah tomeinyer die ~
 ~ Uik... Jelir lidah kat ibu ek... ~
 ~ Habit yang tak boleh ditinggalkan... Gigit tuala... ~
~ Kat JJ Cheras Selatan... Dah letih sangat ni... ~

No comments:

Post a Comment