Monday, 18 July 2011

Thaqif kurang sihat tapi tetap aktif...

Lepas balik dr check up kami keluar sekejap & cuaca panas sgt... Masa tu aku dapati mata Thaqif kemerah2an & ada tahi mata... Risau gak kami & kami terus bawa Thaqif ke klinik... Doc ckp Thaqif ada demam sikit & mata hampir sakit... Masa kat kampung Thaqif kena selsema sikit & batuk... Tapi selsema sekejap jer dah ok cuma batuk ada lagi... Semua ni kerana cuaca kat kampung terlalu panas & bile malam terlalu sejuk... Aku pulak ada makan durian & minum air sejuk... Mungkin sbb tu kesihatan Thaqif terganggu... Masa tu aku kerap bagi Thaqif nyusu... Alhamdulillah Thaqif ok cuma batuk tu ada lagi... Ini kerana ibu degil & tak dengar ckp sbb masih minum air sejuk... So, tempias komfem kena kat Thaqif... Walaupun Thaqif kurang sihat tapi Thaqif xlembik & aktif macam biasa... Mungkin kerana khasiat susu badan yg ibu bekalkan setiap hari kat Thaqif... Ibu doakan semoga kesihatan Thaqif cepat pulih & sentiasa baik... Amin

No comments:

Post a Comment