Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Monday 29 August 2011

Sembilan (9) oz ler... :D

Raya kali ni aku balik awal sikit sebab cuti lama... Semua storage utk simpan susu & pump awal2 lagi aku dah siapkan... Kebiasaannyer kalu cuti aku akan bagi Thaqif direct menyusu cuma subuh sahaja aku akan pump... Sebab Thaqif masih tidur & nak buat stok... Alhamdulillah aku pump dapat 9oz dalam masa lebih kurang 45 minit... Memang agak lama masa tu tapi aku guna pump manual bukan elektrik... Jadi rasanya memang berbaloi ler... Kalu pump elektrik memang cepat... Walauapapun aku tetap bersyukur dengan pump manual AVENT kesayangan ku itu... Banyak berjasa tu sehingga aku tak mengenal lagi erti penat & lenguh... Sepanjang berada kat kampung aku dapat buat stok dalam 5 botol (5oz setiap botol)... Kalau ikutkan lagi banyak tapi aku kena bagi Thaqif nyusu guna botol sebab raya ramai orang datang... So, tak sempat nak bagi direct sebab banyak keje nak buat... Tapi aku tetap luangkan masa untuk nyusukan Thaqif secara direct...


~ Masa ni hari terakhir kita berpuasa sebelum raya menjelma... hihihi ~

No comments:

Post a Comment