Tuesday, 30 August 2011

Hari ke 3 Thaqif makan...

Hari ni adalah hari ke 3 Thaqif makan... Thaqif dah boleh menerima makanan sikit2 & jumlah yang dimakan pun lebih sikit... Menu kali ni lebih kurang sama... Cuma aku gantikan ikan bilis dengan ayam... Ikan bilis ok cuma bila aku rasa, bubur tu rasa macam kesat... Suami aku pun cakap macam tu... Dah puas aku basuh & rendam... Rasanya tetap sama... Jadi kami buat keputusan gantikan dengan ayam... Alhamdullillah setakat ni Thaqif boleh terima dan tak alah... 

 ~ Bersedia untuk makan ~





~ Pelbagai aksi yang ditunjukkan ~
 ~ Ini tandanya Thaqif suka makan sebab ibu masak sedap ~
 ~ Burppp... Kenyang sudah... ~
~ Lepas makan mesti menyusu pastu titon lah...~

No comments:

Post a Comment