Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Friday 10 June 2011

Yang ditunggu... (My Shaklee)

Produk Shaklee ni diperkenalkan oleh rakan aku... Kebetulan masa dlm pantang susu aku berkurangkan... So, aku order trial set breastfeeding utk try dl... Alhamdullillah bagi aku ok terutama dr segi tenaga... Yelah aku kan kerap bangun kul 2 3 pagi & waktu subuh jam 5 dah bgn utk siap2 g keje... So, mmg perlu sgt tenaga... Bila aku mkn pil ni, aku rasa bertenaga...

Aku cuba utk 1 bulan... Bila abis aku cdg nak order trial lagi... Tapi bile pikir semula baik aku order full set (jimat sgt)... Kalu order trial rugi... Aku order dr minggu lps... Tapi br ni sampai... Total full set RM241 termasuk postage (2 jns ubat blh thn 4 bln, 1 jns ubat blh thn 6 bln & 1 lagi ubat blh thn dlm 4 ke 5 bln)... Camner jimat tak? Kalu trial utk 1 bulan RM80.00...

So kalau krg full breastfeeding & rasa kurang tenaga blh cuba set ni...

No comments:

Post a Comment