Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday 2 June 2011

Terima kasih semua...

Pertama sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada husband aku yang sentiasa berada di saat aku memerlukan... Kepada mak jugak yang setiap petang dtg melawat aku di hospital dan sedara-mara yg sudi menjenguk...

Tak lupa jugak kepada kekawan yg sudi datang & memberikan hadiah... Kehadiran korang membuat aku lbh gembira walaupun masa tu masih sakit... Kepada semua yang mengucapkan tahniah melalui sms, call & fb jgk xkan aku lupakan... Ucapan tahniah dr korang buat aku tersenyum lebar...






1 comment:

  1. Set berpantang shaklee

    RM100 sahaja untuk penggunaan 40 hari
    40 tabs of Vita-Lea, 40 tabs B complex, 40tabs Vitamin C and 40 tabs Zinc

    Hubungi ida at order@shaklee2u.com
    Dan layari www.shaklee2u.com untuk maklumat lanjut

    ReplyDelete